Pogovor bo potekal 21. oktobra 2013 ob 15.30 uri hkrati v zbornični dvorani rektorata Univerze v Ljubljani (moderator Miro Pušnik, direktor CTK) in Podreccini dvorani rektorata Univerze v Mariboru (moderator prof. dr. Jozsef Györkös)
Prof. Peter Suber je eden izmed utemeljiteljev ideje odprtega dostopa do znanstvenih del in raziskovalnih podatkov. Bil je član BOAI – Budapest Open Access Initiative, ki je leta 2001 položila temelje novega modela licenciranja znanstvenih objav. Leta 2003 je bil imenovan na mesto raziskovalca v organizaciji SPARC – Scholarly Publishing and Academic Resources Coalition. Od leta 2009 deluje na Univerzi Harvard. Leta 2011 je postal direktor HOAP – Harvard Open Access Project, leta 2013 pa še direktor pisarne »Harvard Office for Scholarly Communication«. Je avtor številnih publikacij, še posebej poznana je njegova knjiga Open Access (v OA dostopna na http://mitpress.mit.edu/books/open-access).
V odprti interaktivni diskusiji s poudarkom na dosedanjih izkušnjah v Sloveniji bomo razpravljali o: pomenu in licenciranju odprtega dostopa, o odnosu založnikov do odprtega dostopa, o zahtevah evropskih in ameriških znanstvenoraziskovalnih politik, o sistemih vrednotenja ter o odmevnosti znanstvenega dela v odprtem dostopu. Udeleženci ste vljudno vabljeni k aktivnemu sodelovanju.
Zaradi lažje organizacije mednarodnega pogovora vas prosimo za predhodno prijavo na e- naslov irena.jaksa@ctk.uni-lj.si (Ljubljana) in dunja.legat@um.si (Maribor). Videokonferenčni pogovor bo mogoče spremljati tudi preko spleta. Spletni naslov bo naknadno objavljen na spletnih straneh Centralne tehniške knjižnice (http://www.ctk.uni-lj.si/) in Univerzitetne knjižnice Maribor (http://www.ukm.si).
1 komentarjev:
Open Access Week highlights the importance of free and unrestricted access to research and academic materials. It fosters collaboration, transparency, and equity in scholarly communication, enabling wider dissemination of knowledge. By supporting open access, institutions can break down barriers to information, empowering researchers and the public to engage more meaningfully with science.
Objavite komentar